خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

عصبیانانه!

میگم چطوره به جای خوده خودم بگم خوده بیخودم؟!..  

نظرات 8 + ارسال نظر
-Unknown- پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

چرا؟
:-؟

زیرا برانکه چون!

فاطمه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

...؟؟؟؟
؟؟؟؟
؟؟؟
؟؟
؟

...!!!!
!!!!
!!!
!!
!

-Unknown- جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

ببخشید یادم نیست چی گفته بودم که اینو میگی.!
*
من بیشترین نامبر پستم 53 بود حتی اگرم همه رو با هم برفرض جمع کنی بعیده این رفتم
109287364683259128 بدست بیاد!
ولی بی شوخی اگر نظری که میدی مربوط به پستم نمیشه نمیخواد نامبر بذاری!!

گفته بودی مجبور نیستم ایمیلمو بنویسم!!

میگم وبه توام دیکتاتوریه ها!
اصا من شاید بخوام هم واسه رقم هم ایمیل چرت و پرت بزنم!!

-Unknown- جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

رقم *

آهان!!!!

نهال شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://nahal70.blogsky.com

اینم نظریه برای خودش
منم موافقم خودم رو این جوری صدا کنم

خوبه حداقل یه موافق پیدا شد...!!

-Unknown- یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

هرجور راحتی اذیتت نمی کنم !

آفرین!
این شد یه چیزی!!

فریناز سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com


سلام خواستم وارد شم سردرش نوشته بی دعوت نامه ممنوع
منم وارد نشدم

سلام
چه آدمه متشخصی و حرف گوش کنی!
خوش اومدی...

آرمان. پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

موافقم

البته بهتر هم میشه گفت
خوده بیخود خودم

چطوره؟

اینم خوبه...
فقط یکم طولانیه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد