خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

خودم و خدام

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم...

غرانه!!...

به نام خدا 

واقعا موندم چرا بضی ازین آدما یه کوچولو (فقط یه کوچولو!) سعی نمیکنن قده یه نخود آدم باشن!  

چه بده آدمو مجبور کنن دنیای دوررو برشو ببینه! 

اونوخ پر میشه از نتیجه هایی که واقعا لازم به ثبتن!! 

راستی: جدیدنا آشنا نداشته باشی مردم وظیفه ی خودشونم انجام نمیدن که هیچی...()!! 

راستی ۱: خط عابر پیاده هم خط عابر پیاده های قدیم! 

راستی ۲: میخواستم عیدو تبریک بگم دیدم هنو زوده     گفتم فعلا از همین دردو مرضا و غرا گوش کنین یکم! 

حالا این همه مردم تو وباشون عیدو تبریک گفتن چی شد مثلا؟! 

 

راستی ۳: یکی لطف کنه بیاد بگه: نه! واقعا حرفه حساب من چیه؟!

نظرات 18 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام...
انگار من اولیما...
چه خوب...

سلام..
بببببله! البته وبه ما همچی اولی آخری حالیش نیستا!

فاطمه شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

چه تلخه آدم به خودش یاد بده یکیو دوس داشته ولی بهش دل نبنده..

آره واقعا خیلی تلخه...
و البته سخت...

اینو می خواستم بگم تو آپ قبلی یادم رفت ولی...

ینی همین دیلیت منو کشته! (بخوانید: delay!)

فاطمه شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

آقا من دلم گرفت یهو...

من برم...

وا!
باشه دیگه! جدیدنا دلت که میگیره میری نه؟!

الیکو بانو شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.elikobanoo.blogsky.com

خودتو واسه آدمیت این نا آدما ناراحت نکن آخرشم آدم نمیشن .

عیدت مبارک پیشاپیش .

من که ناراحته اینا نیستم! تازه به این فک کن که اگه نبودن من سوژه از کجا میاوردم اینجارو پر کنم!

ماله توام!

pendar شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.kochebagh.blogsky.com/

سلاممممممممم خون قدیم ۲باره مبارک

سلامممممممم
البته میدونی که اینجا خونه ی قدیم نیس فقط محله ی قدیمه!!!
به هر حال مرسی!

با کی بودی؟ شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://ferimoti.blogsky.com

اتفاقا میخواستم ازت بپرسم حرفه حسابت چیه؟

با کی بودی؟!!!

فاطمه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

من دلم گرفت اومدم...
یه جوری ام...
هه!!delayداشتن هم یکی از خصوصیاتم شده انگار...
اصا چرا توبلاگ اسکای نمیشه خصوصی فرستاد؟؟؟
من حرفم اومده خب...اونم از نوع خصوصیش...



حالا بکوب این بلاگ اسکایو ولی منکه دوسش دارم!
خب صندوقه پستیو واسه همین کارا گذاشتن دیگه...
ازون گلا!

میس بهار یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://2khtare-havva.blogsky.com/

سلام نمی دونم من دعوت نامه داشتم یا همینجوری قاچاقی اومدم ...

وب خوبی داری
ممنون که سر زدی
منظورتم کاملا واضح و مبرهن و تابلو است که :انسانیت مرد...

سلام! نمیدونی؟! خب من اومدم ینی دعوت نامه دیگه!
هه! وبه خوب به چی میگن دقیقا؟!

خواهش میکنم
خوشم میاد خوب میگیری...!!

فاطمه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام...
آره منم دوسش دارم بلاگ اسکایو...از بلاگفا خوشم نمیاد...
عیدت مبارک عزیزم...
وااای امروز تازه روزه اوله...

سلام!
نه بابا روزه آخره!

فاطمه پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

من اینجاما...
نیگا منو...


آره
میثینکه هستی!:)))

فاطمه پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

فاطمه جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

من آپم...
خب چیه؟
دمباله یه بهونه بودم که بیام وبت...
اومدی بخونش...

خودم خوندم قبل ازینکه تو بگی:))))

فاطمه یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

الانم بی بهونه اومدم...
اصن بی بهونه بهتره...
دلم . شده...

بی بهونتو عشق است!
دله منم شده!

فاطمه سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

فاطمه سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

فاطمه سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

سها سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام بانو. زیارت قبول. خیلی خوشحالم که دعام کردی. ایشالا فردا میای.
من هنوز ندیدمت اما چند بار خوابتو دیدم. جالبه نه؟؟؟؟
بازم دعام کن. سپاس
در پناه حق اسمونی باشی.

سلام
خوابه منو؟!
ااااا
چه باحال!
به روی چشم...
ممنون...

محمدرضا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد